Първоначално публикувано от Ilko Ivanov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане на турбо, налягане на гориво 2.4 jtd 136кс
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеДоообре...
Ела да видиш на 146-та ми какви "зверски" пикове има на 1,45 холд.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Моето е от 25лв. Все пак е само едно кранче.
Много зависи от горивото кога и как се подава...
То и тия с вакумно у-ние си правят големи пикове когато софтуера не е добър.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеМоето е от 25лв. Все пак е само едно кранче.
Много зависи от горивото кога и как се подава...
То и тия с вакумно у-ние си правят големи пикове когато софтуера не е добър.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Недейте да спорите за неща които от един на друг нямат нищо общо, че няма да се разберете никогаЕдин за друг не знаете за колите си... няма смисъл
Турбо спайка при VNT турбините е много широкa тема, че да се спори без конкретизиране с данни. Сещайте сеLast edited by oem; d.m.y г., 09:58.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеК'ви са тия чупки?
Има кранчета за тая работа. Сега им викат бустконтролер...ама все върши работа и е много по-лесно.
С тия готови файлове по-добре се откажи. Ако искаш да бърникаш турбината си трябва по-сериозен файл.Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Той имаше предвид, че като пускаш повече турбо трябва някой да пусне и нафта.
Това 1350 бара си е сток. Не трябва да е така. Налягането на горивото е важноDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Еми значи ще се ходи до мапера...най-странното е,че качи 1во 1 файл колата наистина почна да върви повече,започна и да пуши(преди въобще не пушеше).След това пробвахме 2ри файл не усетих разлика да върви повече от 1вия файл,но пак е повече от сток вървежа и някакси на 1800 оборота като,че ли по-бърз респонс има.Нз как налягането е сток,турбината сега чак се прави нещо по нея,а колата тръгна повече та даже от кеф и съдинителя е пътникAlfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Колата ти може да върви много повече от това което е сега без да пуши. Сега си получил да речем 30-35 нм. въртящ момент повече. Това не може да скапе здрав съединител. Бил си е пътник.
Представи си какво е да получиш 70+ Нм повече със сток турбо
До колкото рабирам ти не ходиш при мапер, а ходиш при записвач на файлове. Моя съвет е да бягаш далеч от такива глупости. В София има наистина добри мапери които могат да ти свършат работа.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
За съединителя се знаеше,че е пътник.Човека,който ми качва файла майстор по електрониката и ел. историите,не претендирам,че е мапер,но преди 1 год слага пак готов файл на Либра 1,9 110 к.с. и колата пощуря,но там действа и на турбината.За СФ ми е ясно,че има доста добри майстори,но 200 лв не ми мърдат най-малко...знам,че няма как за без пари да си направиш колата да лети.Ще ходя при него да видим някой друг файл за 2.4 какво налягане ще качим на горивото.Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Качването на налягането в рейката не е много лесна задача по принцип. Файла трябва да е правен от някой профи, който знае къде да пипне. С буста е същото. Нищо, че не управляваш турбото. В софтуера имаш лимити които като ги стигнеш и ще влизаш в авариен режим.
Просто се опитвам да ти спестя глупави занимавки.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеЗа съединителя се знаеше,че е пътник.Човека,който ми качва файла майстор по електрониката и ел. историите,не претендирам,че е мапер,но преди 1 год слага пак готов файл на Либра 1,9 110 к.с. и колата пощуря,но там действа и на турбината.За СФ ми е ясно,че има доста добри майстори,но 200 лв не ми мърдат най-малко...знам,че няма как за без пари да си направиш колата да лети.Ще ходя при него да видим някой друг файл за 2.4 какво налягане ще качим на горивото.
Дори и да намериш файл с по-високо налягане в рейла това не значи автоматично че ще може да си бърникаш налягането на турбото и всичко да е ОК. Мотора трудно ще го счупиш, ама турбо и съединител със сигурност ще успееш, ако си настоятелен. Щом не ти се дават пари ще трябва да се научиш сам да си променяш софтуера, което нииикак не е лесно.
По принцип - "Мерак с пари се гаси" както и да го разбираш.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
Comment